Saturday, May 2, 2009

Kawan kelas yang mcm 'variety bucket'...

ni la kawan kelas aku yang variety bucket...
kelas g7 (2007-2011(agaknya la))...
1st ade si tua... si tua bermuka kawah yang baik vs si yang celupar tp jelita...
then ade si gigi... ade gigi jongang yang 'laku' sb di sambar oleh si 'gigi kecil'...
ade yang gigi gusi seksi... gle laa...
ade yang alim... tp khayal je keje... conpius macam siput khinzir.... pastu gaya die pelik gle...
kelas aku tak ader pet.. tapi ade penyu... penyu disleksia tahap kronik... dulu penyu ni bertompok n gemuk.. tapi skrung da cantik beb... bikin guys cair beb... tapi kelang kabut stil go on... kwn penyu ialah ikan patin yang gelak macam langsuir...
ader penyerap cahaya dalam kelas aku ni... tapi penyerap cahaya ni ulamak le...
ader tiga sahabat yang bikin problem kat kelas aku ni... sorang berketuat dan berjambang.. sorang jejaka hangit dan sorang lagi jejaka panas...
ader mamat jawa bunga dalam kelas aku.... lagi???
lastly aku ade sahabat baik... mestilah die ni tak kacak... perasan lebih dari aku... perut die banyak kali kene repair... berpenyakit je die ni... tp motiv aku nak jadikan die ni lubuk harta aku... hehehe wlpun die ni ipp3M...